1

ONDERNEMERSOPLOSSINGEN

Diensten

Onze dienstverlening is altijd maatwerk. In het onderstaande schema vindt u een overzicht van de modules die wij in combinatie met coaching kunnen aanbieden.

Korte interventie
Persoonlijk gesprek bij de cliënt, inclusief een korte analyse van de situatie en directe actie (als dat mogelijk is).

Interesse/competentietest
Via een online-test worden interesses en competenties met elkaar vergeleken. Dit resulteert in een lijst met best practice beroepen.

Persoonlijkheidstest
Deze test geeft inzicht in zes persoonlijkheidskenmerken. De uitslag gebruiken wij voor een ontwikkeltraject naar werk of duurzaam ondernemerschap.

Onderzoek naar ondernemerskwaliteiten
Met dit onderzoek wordt het ondernemersprofiel in kaart gebracht. De cliënt krijgt inzicht in zijn vaardigheden, kwaliteiten, eigenschappen en talenten voor het ondernemerschap.

Haalbaarheidsonderzoek
In dit onderzoek worden de ondernemerskwaliteiten van de cliënt, de marktontwikkelingen, concurrentie, investeringen en omzetverwachtingen onderbouwd en vertaald naar een realistische kans van slagen.

Marktonderzoek
Onderzoek naar de markt- en omzet mogelijkheden van nieuwe of gewijzigde producten of diensten.

Arbeidsdeskundig onderzoek
Onderzoek gericht op het verstrekken van inzicht in werkzaamheden die de ondernemer na uitval (nog) kan verrichten. Als leidraad wordt gewerkt met een F.M.L. ( Functiemogelijkheden Lijst ). Uiteindelijk doel is de schadelast voor alle partijen zoveel mogelijk te beperken.

Bedrijfskundig onderzoek
Onderzoek gericht op bedrijfseconomische analyses, waarbij ook businessplannen worden opgesteld en praktische oplossingen worden aangedragen om organisaties effectiever en commerciëler in de markt te zetten .

Begeleiding vóór en na de start
Praktische en persoonlijke begeleiding van de cliënt op maat en op vele terreinen van het ondernemerschap.

Verdienvermogen uit onderneming
Het verdienvermogen vóór en na het ongeval wordt in kaart gebracht terwijl op adviesbasis tevens de mate van arbeidsongeschiktheid wordt bepaald door middel van een gedetailleerde taak- en functieomschrijving.

 

Klanttevredenheidsonderzoek scoort 8,7 »

©2015 Bureau Perplex  |   Sitemap   |  Disclaimer   |  Webdesign: Webton.nl